Kirjoittaja Aino-Kaisa Pekonen » 15 Loka 2009, 19:08
Roolini puoluejohdossa on ollut mielestäni suuri, mutta opettelemista edelleen riittää.
Olen kiertänyt ympäri Suomea kokouksissa puhumassa ja tavannut paljon ihmisiä, vasemmistolaisia ja vielä omaa puoluettaan etsiviä.
Olen saanut tuoda omia mielipiteitäni esille mm. puolueen työvaliokunnassa, joka on erittäin merkittävä paikka vaikuttamiselle omasta näkökulmastani. Olen myös kokenut puoluehallituksen ja -valtuuston erittäin hyviksi paikoiksi vaikuttaa.
Minulle läheisiä ovat perhe- ja sosiaalipolitiikka. Kannanottoni löytyvät niin Vasemmistoliiton, kuin omiltakin kotisivuilta (www.aino-kaisa.fi)
Haluaisin jatkaa puoluejohdossa edelleen ensi kesän puoluekokouksen jälkeen ja olla tekemässä työtä politiikan parissa, koska nautin siitä :)
Tykkään tehdä työtä erilaisten ihmisten kanssa ja vaikuttaa yhteiskunnallisiin asioihin...
Olen myös mielelläni ehdolla eduskuntavaaleissa 2011, jos Hämeessä ehdokkuuteeni ollaan myötämielisiä. Työni politiikassa on vasta lapsenkengissä, ja toivon, että saan vielä kasvaa tässä työssä!